Ludvig Nilsson inför match 3

Publicerad: 1 min läsning

Intervju

Imorgon är det dags att bege sig till Ängelholm för match tre i semifinalen. Såhär säger Ludvig Nilsson om morgondagen men också om att vara tillbaka i spel igen.

Pr&Kommunikation Albin Welander